19 Ocak 2018 Cuma

SPK Tarafından Verilen İdari Para Cezaları-2

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) bülteninde konuya ilişkin yer alan açıklama aşağıda bulunmaktadır.

1- "PwC Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş. ile ilgili olarak yapılan inceleme sonucunda,aşağıdaki tabloda yer alan idari para cezasının uygulanmasına karar verilmiştir. "

İdari para cezası uygulanan şahıs/şirket: PwC Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik AŞ


İdari para cezası uygulanmasına neden olan eylem: Tasfiye Halinde Ataç İnşaat ve Sanayi AŞ"nin 30.06.2013 tarihli sınırlı bağımsız denetiminde, yeterli inceleme tekniklerinin
uygulanmaması ve mesleki özen ve şüphecilik ilkesine uygun olarak hareket edilmemesi.

Eylemin aykırılık teşkil ettiği düzenleme: Seri:X, No:22 sayılı Sermaye
Piyasasında Bağımsız Denetim Standartları Hakkında Tebliğ"in 34. Kısmının 2, 3 ve 5"inci
maddeleri ile 2. Kısmının 11 ve 14"üncü maddeleri.

Verilen idari para cezası tutarı (TL): 269.500


**************

2- "PwC Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş. nezdinde yürütülen bağımsız denetim kalite kontrol incelemeleri sonucunda aşağıdaki tabloda yer alan idari para cezasının uygulanmasına karar verilmiştir. "

İdari para cezası uygulanan şahıs/şirket: PwC Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş.

İdari para cezası uygulanmasına neden olan eylem: Kalite kontrol incelemesinde tespit
edilen mevzuat aykırılıkları

Eylemin aykırılık teşkil ettiği düzenleme: Seri:X, No:22 sayılı Sermaye Piyasasında
Bağımsız Denetim Standartları Hakkında
Tebliğ ve Türkiye Denetim Standartları"nın
muhtelif hükümleri

Verilen idari para cezası tutarı (TL): 280.091

***********

3. "DRT Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş. nezdinde yürütülen bağımsız denetim kalite kontrol incelemeleri sonucunda aşağıdaki tabloda yer alan idari para cezasının uygulanmasına karar verilmiştir. "

İdari para cezası uygulanan şahıs/şirket: DRT Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş.

İdari para cezası uygulanmasına neden olan eylem: Kalite kontrol incelemesinde tespit
edilen mevzuat

Eylemin aykırılık teşkil ettiği düzenleme: aykırılıkları Seri:X, No:22 sayılı Sermaye Piyasasında Bağımsız Denetim Standartları Hakkında Tebliğ ve Türkiye Denetim Standartları"nın muhtelif hükümleri

Verilen idari para cezası tutarı (TL): 280.091

  - http://eborsahaber.com/89191/2018/gundem/spk-tarafindan-verilen-idari-para-cezalari-2-3/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder