25 Ağustos 2015 Salı

Öğretmen Atamaları Eylül"de

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Müsteşarı Yusuf Tekin, öğretmen atamalarına ilişkin, “Eğitim öğretim takviminin başladığı 28 Eylül tarihinde öğretmenlerimizin mehil müddetleri, yani 15 günlük süreleri tamamlanmış olarak göreve başlayabilecekleri şekilde atamalar eylül ayının ilk 15 günü içerisinde mutlaka yapılacak” dedi.


Tekin, “Biz bu yıl da atamalarımızı eylül ayının ilk yarısı içerisinde yapacağız. Eğitim öğretim takviminin başladığı 28 Eylül tarihinde öğretmenlerimizin mehil müddetleri, yani 15 günlük süreleri tamamlanmış olarak göreve başlayabilecekleri şekilde atamalar eylül ayının ilk 15 günü içerisinde mutlaka yapılacak. Öğretmenlerimizin göreve başlamasıyla ilgili prosedür tamamlanmış olacak. Burada bir ertelememiz falan yok. Takvimimize uygun biçimde hareket edeceğiz” ifadelerini kullandı.


Kaynak:AA



Öğretmen Atamaları Eylül"de
#eborsahaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder