28 Temmuz 2015 Salı

Herhangi bir geri adım atma söz konusu olmayacaktır.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Çin ve Endonezya ziyaretleri öncesi açıklamalarda bulundu.


Türkiye’de yaşanan terör olaylarını değerlendiren cumhurbaşkanı Erdoğan, ’Şu anda saldırıya uğramış olan Türkiye, kendisini koruma haklarını kullanmaktadır ve sonuna kadar kullanacaktır’’ diyerek sınır olayları ile ilgili açıklamalarına şöyle devam etti;


‘’ Herhangi bir geri adım atma söz konusu olmayacaktır.  Türkiye’nin terör örgütleri arasında ayrıma gittiği yakıştırmaları tamamen dezenformasyon. Devlet ülkenin tamamında varlığını tüm imkanlarını sürmek suretiyle ortaya koyacaktır. İç güvenlik yasasının içeriğinde ne varsa uygulamaya girecektir’’ dedi.


HDP’li milletvekilleri ile ilgili sorulan sorulara


‘’Parti kapatılması olayını doğru bulmuyorum fakat parti yöneticilerinin bu işin bedelini ödemeleri gerekiyor. Terör örgütünü kendi arkalarında gösterenler bu ifadelerinin bedelini ödemelidirler. Parlamento bunları dokunulmazlık zırhından sıyırmalı’’ ifadelerini kullandı


Güvenli bölge ile ilgili


Güvenli bölge için ilk etapta arındırılma adımı atılacak. İlk adım güvenli bölgenin alt yapısını oluşturmak. NATO’nun üzerine düşen neyse yapacağına inanıyorum.


Çin ziyareti öncesinde


Bu ziyaretimde Çin ile mevcut ilişkileri her alanda geliştirmeyi arzu ediyoruz. Balistik füze sistemi ile ilgili konu Çin ziyaretimde tekrar ele alınacak.



Herhangi bir geri adım atma söz konusu olmayacaktır.
#eborsahaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder