31 Temmuz 2015 Cuma

Cumhurbaşkanı Endenozya"da

Erdoğan, Cakarta’ta Endonezya Milli Güvenlik Enstitüsünü ziyaretinin ardından dünyanın en büyük dördüncü camisi olarak kabul edilen ve Endonezya’nın simgelerinden İstiklal Camii’ne geçti.


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ve Endonezya vurguda bulunarak şu değerlendirmeleri yaptı; “Asya’nın farklı uçlarında yer alsak da bizler yakınız. Bizim gönül noktasında birlikteliğimiz var, yakınlığımız var. Zira kardeşlerin gönül dünyasında sınırların, mesafelerin hiçbir anlamı yoktur. Bizler kadim değerlerin, ortak tarihi mirasın, aynı inancın bir araya getirdiği ve kardeş kıldığı ülkeleriz. Bu ziyaretimin iki ülke arasında bu kadim mirası, bu uhuveti bir adım öteye taşıyacağına inanıyorum. Şahsıma ve heyetime gösterilen dostluğu, konukseverliği, muhabbeti, halklarımızın arasındaki kardeşliğin bir gereği olarak görüyorum. Kendi evimizde kardeş dost Endonezya halkını şahsım ve milletim adına selamlıyor, kendilerine en derin sevgi saygılarımı sunuyorum.”



Cumhurbaşkanı Endenozya"da
#eborsahaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder